Wednesday, April 2, 2008

یه روز عجیب تو زندگیم

امروز از صبح همش اتفاقات عجیب افتاده به طوریکه خودمم یه جورایی عجیب شدم و خودمو غافلگیر میکنم با کارام
اون از ساعت های اولیه صبح ( ساعت 1 صبح) که بالاخره واسه ترم جدید ثبت نام کردم ، بعد کله سحر اومدم سر کار بلیط بخت آزمایی رو که فقط رو حساب زدن پوز خودم خریده بودم که ثابت کنم بد شانسم رو ....چک کردم ..... برده بدوم....!!!!!!!!! هر چند چیزخاصی نبود فقط 2 دلار ولی خوب حسابی شکه شده بودم ...!!!! من و بردن؟؟؟
حالا هم میبینم که کمال هم نشین شدیدا تو این سفر در من اثر کرده !! خودم هم باوورم نیمشه علاوه بر تکه کلام ها و ... دوستان همسفر که یه کم نرمال میزنه .... من......امروز یه سیب نشسته و پوست نکنده به سبک دوستان همسفر خوردم........!!!!!!!!!!!!!!!! خودم داشتم شاخ در می آوردم ....اینو الان اونایی که منو از نزدیک میشناسن فقط میتونن لمس کنن......!!!!! واسه همین وقتی چندتا از دوستان لطف کردن و توفرند فید فالو کردنم هم تعجب نکردم چون اصلا امروز روزعجییبه و حتی وقتی هییییییییییییییییییییییی چرت و پرت های منو لایکیدن ( دوست داشتن و خوش اومدن فرند فیدی )
بازم تعجب نکردم خیلی ، آخه با کارایی که خودم از خودم در وکردم امروز ......... الان شبیه علامت تعجبم کلا


No comments: