Tuesday, April 1, 2008

کارت تبریک عید با تاخیر




امروز یکی از اون اتفاقاتی افتاد که باورش تا چند دقیقه برام سخت بود....!!! ماجرا این بود که من دیشب تنبلی ام اومد صندوق پست رو چک کنم و امروز صبح وقتی در صندوق پست رو باز کردم از دیدن یکی از نامه ها تقریبا قلبم ایستاد ....!!! یه نامه از دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران...!!! داشتم شاخ در می آوردم ...آخه منتظر هیچی نبودم ازشون ( البته بگذریم که یادم رفته بود هنوز کارت ملی ام بعد 3 ماه نیومده ) .. خلاصه در پاکت رو با عجله باز کردم و با تصویری که ملاحظه کردین مواجه شدم
حاللللللللللللللللللللللللللللی کرده بودم ، یه حس عجیبی بود ، نمیدونستم خوشحال باشم یا ناراحت ،نیمتونم بگم چه حسی بود ، هر چی بود قبلا تجربه اش نکرده بودم و هیچ اسمی براش ندارم ، فقط اینو بگم که به معنی واقعی کلمه کف کرده بودم ، هر چند با تاخیر اومده بود که اونم به خاطر تغییر آدرس من بود ، ولی منو حسابی سورپرایز و غافلگیر کرده بود ...!!!! شما رو چی؟

No comments: