Tuesday, April 1, 2008

بهار و دوست دارم چون


بهار رو دوست دارم به هزاااااااااااااااااااااااااااار و یه دلیل
بهار همیشه پر از زیبایی و نشاط و شور واسم ، بهترین تصمیم های زندگیمو تو بهار میگیرم ، تو بهار پر انرژی ام و حس میکنم همه دنیا تو دستامه ، حتی وقتی مثل این روزا تو بدترین شرایط روحی ام بازم کوچیک ترین چیزی خوشحالم میکنه ......!!ا
بهار رو دوست دارم چون صبح ها با صدای پرنده کوچیکه که جاش تو بالکنه بیدار میشم ، بهارو دوست دارم چون حتی وقتی یه روزش مثل امروز دل آسمون گرفته و صبح که میرم سر کار داره شر شر میباره ولی عصر که میام از شرکت بیرون خورشید خانم همه جا رو غرق نور کرده و هوا بوی گل میده .
بهار و دوست دارم چون وقتی سوار ماشین میشم و پنجره ماشین و تا ته میدم پایین و با سرعت 140 تا تو بزرگراه حرکت میکنم حس خیلی خوبی بهم دست میده وقتی باد موهامو میریزه تو صورتم دلم میخواد سرم و از پنجره ببرم بیرون ..... و حتی اگه یه روزی تو ترافیک گیر کنم مهم نیست ......
بهارو دوست دارم چون سرتا سر مسیرم تا خونه پر میشه از درختای پر شکوفه و نرگسای درشت و دلربا که آدمو مست میکنن و بهم یاد آوری میکنن که همه چیز یه زندگی دوباره رو شروع کرده و وقتش رسیده تو هم تکونی به خودت بدی....
بهارو دوست دارم چون همه جا بوی گل و عطر میده ، چون همه چی شادابه و رنگ و بوی زندگی و نویی میده
بهار و دوست دارم............بهارو دوست ... بهارو .. بهار..........بهار......!
بعد یه روزی مثل امروز با اینکه حالم گرفته بود و از صبح دنبال بهانه بودم واسه خلق تنگم... همینکه پامو از شرکت گذاشتم بیرون و باد بهاری بهم خورد عوض شدم ، دلم خواست زودی برسم خونه ماشین و پارک کنم ، لباسمو عوض کنم و با یه همراه برم پیاده روی .... وای چه حالی داره ،دستت تو دست کسی باشه که دوسش داری و دوست داره ، بعد برید ساعت ها پیاده روی ، گل بگین ، گل بشنوین .... بیخود نیست میگن بهار فصل عشق و عاشقیه ها .... بگذریم که من باید بازم مثل همیشه و هر سال خودم باشم و تو تنهایی هام قدم بزنم ، ولی خوب این هوای خوب اونقدر حالمو جا آورده که حتی اینم ناراحتم نمیکنه و بازم تو تنهایی میرم پیاده روی و .......... رفتم و برگشتم ؛ جاتون خالی حسابی لذت بردم ؛ با اینکه الان باز داره بارون میزنه ولی بعد اون همه خوشی این بارونشو هم الان دوست دارم....!
بهار خوش اومدی ...!
بهار دوست دارم ...
بهار....بهار....... کاش همیشه بهار بود
...........


پ . ن . به خدا این عکس رو خودم گرفتم وقتی تو ترافیک گیر کرده بودم و بله اینجا محله ماست

No comments: