Tuesday, March 4, 2008

گوودی پران


تو یه شب وسط هفته بارونی زمستونی مثل امشب بعد مدتها بنا به پیشنهاد یه دوست عزیز که گفت دیدن این فیلم ازهر کاری واجب تره راهی سینمای محله شدم ، و بر خلاف انتظارم که فکر می کردم سالن رو در اختیار دارم 6 تا همراه دیگه هم تو سالن داشتم. همینطور که در شوک بودم از دیدن این همه آدم اینجا اونم وسط هفته ، بهترین صندلی لژ رو انتخاب کردم و پاکت پاپ کورنی رو که خریده بودم گذاشتم رو پام و مشغول تماشای تبلیغات مسخره شدم و در این فکر که این چه فیلمیه که اینقدر تعریفشو می کنن .....!!!!!! که چند تا امریکایی وسط هفته و سانس ساعت 7 اومدن تماشاش...!
تو همین فکرا بودم و نفهمیدم چطوری فیلم شروع شد و فقط وقتی اشکام به پهنای صورت سرازیر بود و کم کم از صدای هق هقم بقیه محو تماشای من شده بودن به جای فیلم یاد همون دوست مذکور افتادم که با اینکه خیلی قبولش دارم ولی وقتی گفت عین 2 ساعت فیلم رو اشک ریختم پیش خودم فکر کردم یا داره غلو می کنه و یا خیلی دلتنگ خونه و وطن است..... آخه من که اشکم همیشه بی بهانه سرازیره تا حالا از اول تا آخر یه فیلم زار نزدم..... تازه اونجا تو سینما بود که ..... بازم زود قضاوت کردی تنهاترین !!!!؟؟؟
خلاصه کلام که آقایون و خانوما ما شدیدا و نافرم دیدن این فیلم رو به همه توصیه میکنیم البته اگه حال اشک ریختن دارین. فرصت رو از دست ندین و تا هنوز رو پرده سینماست برید ببینید.... ما که بی نهایت از دوست گلمون به خاطر این توصیه و اصرارررررررر که برو و اینو ببین و .... متشکر و سپاس گذاریم ..... از بخش ِ بعد ِ مدتها با خود خلوت کردن و تنهایی سینما رفتنش که بگذریم............. واقعا فیلمیه که دلم می خواد دوباره ببینمش و اونایی که منو میشناسن و میدونن که میونم با فیلم و .... چطوریه ، .... باید خود حدیث مفصل بخوونن ازین مجمل

اینم سایت اصلی فیلم
اگه هم دلتون خواست میتونین نقد فیلم رو از اینجا ببینین



No comments: