Friday, February 29, 2008

اعتیاد به هرچیزی کلا بده به نظر بنده.. اما کل اگر طبیب بودی

اعتیاد عجب چیز بدیه!!!!! امروز صبح که بیدار شدم ، چون می دونستم خیلی سرم شلوغه و چند تا جلسه کاری دارم و بعد هم میخوام زود در برم از سر کار.....! پیش خودم گفتم امروز پست بی پست!!!!!!! اما اگه شما باورتون شد ، خودم هم باورم شد
گاهی اوقات بد نیست آدم خودشو خوب بشناسه
خلاصه کلام نتیجه این صحبتهای من و دل این شد که این تازه معتاد شده به دو تا پست واسه امروز بسنده کنه.... البته شانس آوردیم که داره میره جلسه وگرنه خدا میدونست .............
خداییش من خیلی با حالم ها ..... شما هم موافقین؟؟؟؟؟؟؟
:P lol
دیدم کس دیگه ای که تحویل نمیگیره مارو ، اقلا خودمون خودمونو تحویل بگیریم ;)

1 comment:

Mohammad said...

اوه اوه!
من هم معتادم شدیدا
چندماه پیش از برای ترک دادم که اینترنتم را قطع کنند. یه روز نشده رفتم تو کافی نت آپ کردم!
البته داغ ماجرا پس از دوهفته فروکش کرد، اما الان که دوباره وصلش کردم دوباره در حد تزریقی معتاد شدم! :‌)