Wednesday, February 27, 2008

از روزگار دلم گرفته ، ازین تکرار دلم گرفته... دلم میخواد گریه کنم بارون ببار دلم گرفته....!!!ا

بعضی روزها اونقدر دلت میگیره تو این غربت و تلخی روزگارش که هیچی بازش نمی کنه ، بعد می مونی با این همه دل تنگی چیکار کنی و درد دل و به کی بگی اما بیشتر مواقع ترجیح میدی به کسی چیزی نگی چون البته کسی پیدا نمیشه
با این مقدمه خواستم بگم من وبلاگ نویس نیستم ، حرفه ای نیستم ، نویسنده هم نیستم
سال هاست که نوشتن رو کنار گذاشته بودم و فقط به خوندن اکتفا می کردم.
شدیدا به وبلاگ خونی معتاد بودم و هستم و حالا که دل خیلی گرفته تصمیم گرفتم حرقای دل و یه جایی بگم و کجا بهتر از یه وبلاگ ساده و معمولی
نظر شما چیه؟ فکر می کنین حو گیر شدم؟ یا شما حرفه ای ها هم یه روزی از یه جایی مثل من شروع کردین؟
این تازه کار به کمک ها و راهنمایی ها ، انتقادات و پیشنهاداتتون شدیدا محتاجه
..................

التماس دعا :P lol

No comments: